Doradca Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat.
  • Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów.
  • Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych.
  • Zapewnienie podstawowego wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizacja zwrotów i udzielanie informacji o produktach.
  • Wsparcie klientów w całym procesie zakupowym od pytania do zarządzania incydentami.
Wymagania:
  • Biegłość w języku czeskim na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność pracy z wieloma systemami i platformami.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Empatia wobec klientów przy zachowaniu obiektywności.
  • Zdolność do pracy w zespole i pozytywne nastawienie.
Oferujemy:
  • Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, system benefitów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, owoce oraz dni pizzy.
  • Program rozwoju talentów: przejrzyste ścieżki kariery i możliwość awansu.
  • Możliwości samorozwoju: dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych.
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego.
  • Wspaniała kultura pracy: doceniamy różnice kulturowe i organizujemy wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych...

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Concentrix / śląskie, Katowice

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...