- Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów.
- Procesowanie roszczeń gwarancyjnych i koordynacja usług naprawczych.
- Zapewnienie podstawowego wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizacja zwrotów i udzielanie informacji o produktach.
- Wsparcie klientów w całym procesie zakupowym od pytania do zarządzania incydentami.
- Biegłość w języku czeskim na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność pracy z wieloma systemami i platformami.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów przy zachowaniu obiektywności.
- Zdolność do pracy w zespole i pozytywne nastawienie.
- Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, system benefitów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, owoce oraz dni pizzy.
- Program rozwoju talentów: przejrzyste ścieżki kariery i możliwość awansu.
- Możliwości samorozwoju: dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego.
- Wspaniała kultura pracy: doceniamy różnice kulturowe i organizujemy wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Concentrix /
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych...
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...