Ogłoszenie numer: 9475303, z dnia 2025-02-14

Doradca Klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rozpoczęcie szkolenia 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (8,5 godziny dziennie, w tym 1-godzinna przerwa) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00, sobota-niedziela 9:00-18:00.
  • Praca stacjonarna w biurze w Warszawie przez pierwsze 6-9 miesięcy z możliwością przejścia na pracę hybrydową w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z podróżami premium.
  • Doradztwo dotyczące lotów, produktów, usług online, metod płatności oraz programów lojalnościowych.
  • Obsługa zakupu biletów lotniczych i różnych metod płatności.
  • Wsparcie klientów podczas problemów z podróżami.
  • Asystowanie pasażerom poprzez połączenia telefoniczne i czat.
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1).
  • Wrodzona zdolność do pomagania, współpraca.
  • Entuzjazm, cierpliwość, otwartość umysłu.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i klarownej komunikacji.
  • Precyzja i dokładność.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największej, renomowanej północnoeuropejskiej linii lotniczej 5-gwiazdkowej - SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
  • Płatne, dwumiesięczne szkolenie połączone z praktycznym uczeniem się i wsparciem dedykowanego opiekuna.
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, które poszerza horyzonty.
  • Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Foundever / lubelskie, Lublin

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. / wielkopolskie, Ostrów Wielkopolski

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...