Ogłoszenie numer: 9534283, z dnia 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego.
- Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy.
- Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów.
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2).
- Gotowość do stacjonarnej pracy na pełen etat.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe: 7500 zł + bonusy do 2000 zł.
- Elastyczny grafik pracy (pon.-sob., 7:30 – 20:00), zatrudnienie na 5 dni w tygodniu.
- Benefity: umowa o pracę, pakiet medyczny, dni wolne w niemieckie święta narodowe, karta Multisport, bony zakupowe, programy rozwojowe oraz szanse na awans.
- Praca w dynamicznym zespole z dodatkowymi możliwościami integracji i rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Technical Supporter with Dutch - Networking
Concentrix /
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...
Technical Supporter with French - Networking
Concentrix /
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...
Konsultant ds. klienta z językiem duńskim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie dla klientów przez telefon, email, chat, Wsparcie techniczne, Zarządzenie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Zarządzanie reklamacjami, Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, Inicjowanie połączeń wychodzących w celach...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego
Klient portalu Praca.pl /
Pomoc klientom poprzez telefon, e-mail oraz czat; Wsparcie techniczne oraz administracyjne, m.in. zbieranie opinii, przypomnienia o płatnościach; Obsługa reklamacji oraz zapytań dotyczących umów i rozliczeń; Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych na...