Ogłoszenie numer: 9930769, z dnia 2025-06-14
Klient portalu Praca.pl
Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Udzielanie profesjonalnych odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji.
- Zarządzanie dokumentacją klienta w systemie CRM.
- Współpraca zespołowa nad optymalizacją obsługi klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach, dostarczanie precyzyjnych informacji.
- Przejawianie entuzjazmu w interakcjach z klientami.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (C1) i angielskim (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju w trakcie rozmów, wysoka organizacja pracy.
- Znajomość nowoczesnych technologii, zdolności rozwiązywania problemów w pracy zespołowej.
Oferujemy
- Kluczową rolę w firmie motoryzacyjnej.
- Zatrudnienie w lokalizacji z pakietem świadczeń pracowniczych.
- Płatne szkolenia, możliwości rozwoju kariery i udział w imprezach firmowych.
- Wsparcie zespołowe i stawianie na rozwój osobisty.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...