Ogłoszenie numer: 9930769, z dnia 2025-06-14

Klient portalu Praca.pl

Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie profesjonalnych odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji.
  • Zarządzanie dokumentacją klienta w systemie CRM.
  • Współpraca zespołowa nad optymalizacją obsługi klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach, dostarczanie precyzyjnych informacji.
  • Przejawianie entuzjazmu w interakcjach z klientami.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w języku polskim (C1) i angielskim (B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju w trakcie rozmów, wysoka organizacja pracy.
  • Znajomość nowoczesnych technologii, zdolności rozwiązywania problemów w pracy zespołowej.

Oferujemy

  • Kluczową rolę w firmie motoryzacyjnej.
  • Zatrudnienie w lokalizacji z pakietem świadczeń pracowniczych.
  • Płatne szkolenia, możliwości rozwoju kariery i udział w imprezach firmowych.
  • Wsparcie zespołowe i stawianie na rozwój osobisty.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...