Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Utrzymywanie szybkiego i profesjonalnego kontaktu z klientami poprzez telefon, czat i e-mail.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji, działań i rozwiązań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Uaktualnianie wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy.
  • Efektywne rozwiązywanie problemów wykorzystujące znajomość produktów motoryzacyjnych.
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
  • Zdolność do zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywne i zorientowane na rozwiązania podejście.
  • Chęć do nauki i adaptacji do zmieniających się technologii i procesów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie z luksusowymi markami.
  • Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Szkolenia przygotowujące do pracy, w pełni finansowane.
  • Wsparcie lidera zespołu.
  • Umowa zlecenie.
  • Praca w nowoczesnych biurach w centrum Katowic.
  • Imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Concentrix / lubelskie, Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows....

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / podkarpackie, Jasło

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...