- Utrzymywanie szybkiego i profesjonalnego kontaktu z klientami poprzez telefon, czat i e-mail.
- Dokładne dokumentowanie interakcji, działań i rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Uaktualnianie wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy.
- Efektywne rozwiązywanie problemów wykorzystujące znajomość produktów motoryzacyjnych.
- Biegłość w języku polskim (min. C1) i angielskim (B2).
- Zdolność do zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i szczegółowości.
- Umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywne i zorientowane na rozwiązania podejście.
- Chęć do nauki i adaptacji do zmieniających się technologii i procesów.
- Doświadczenie z luksusowymi markami.
- Znajomość systemów CRM.
- Szkolenia przygotowujące do pracy, w pełni finansowane.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Umowa zlecenie.
- Praca w nowoczesnych biurach w centrum Katowic.
- Imprezy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Klient portalu Praca.pl /
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Concentrix /
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows....
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...