Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo.
- Kontakt z Klientami, wewnętrznymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu sprawnego rozwiązania zgłoszonych spraw.
- Koordynowanie procesu reklamacji pomiędzy Działami Firmy, a zewnętrznymi partnerami.
- Obsługa infolinii działu.
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy i w ramach całej Grupy Coral Travel.
- Wykształcenia min. Średniego.
- Doświadczenia na podobnym stanowisko – minimum 1 rok, mile widziane w branży turystycznej.
- Dobrej znajomość języka angielskiego (B1+/B2).
- Umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim oraz swobodnego formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych.
- Dobrej znajomości pakietu Office.
- Wysokiej komunikatywności, dokładności i zaangażowania.
- Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych.
- Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pełny etat- szukamy osób do dłuższej współpracy.
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe.
- Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Bezpłatne bilety lotnicze i pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach.
- Bezpłatną podróż poślubna.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta.
- Kartę lunchową - 450 zł/msc.
- Platformę MyBenefit lub kartę Multisport.
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
- Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów.
- Welcome Pack ;)
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta – Branża Finansowa
PHINANCE S.A. /
Twoje zadania: Udział w szkoleniach i zdobywanie wiedzy o produktach finansowych. Monitorowanie rynku oraz aktualizacja informacji o nowych usługach. Pozyskiwanie klientów i zapewnienie im długoterminowej obsługi. Analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w...
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze /
Umawianie klientów na wizyty w salonie.Analiza potrzeb i oczekiwań klienta.Pomoc w doborze odpowiednich zabiegów fryzjerskich. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy /
1. Nauka wiedzy teoretycznej i praktycznej doradcy klienta - d/s ubezpieczeń.2. Wprowadzanie danych i nauka obsługi systemów sprzedażowych.3. Nauka procedur i obsługa posprzedażowa klienta np. po sprzedaży pojazdu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Doradca klienta (staż)
Powiatowy Urząd Pracy w Rykach /
pomoc klientom w wyborze produktów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: