- Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail.
- Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
- Współpraca w celu poprawy obsługi.
- Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach.
- Wykorzystywanie wiedzy produktowej do rozwiązywania problemów.
- Język polski C1, angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju w kontakcie z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Skuteczne rozwiązywanie problemów, kreatywne nastawienie.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera na każdym etapie.
- Umowa zlecenie.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta.
- Imprezy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Concentrix /
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...