Doradca klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail.
  • Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
  • Współpraca w celu poprawy obsługi.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach.
  • Wykorzystywanie wiedzy produktowej do rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Język polski C1, angielski B2.
  • Umiejętność zachowania spokoju w kontakcie z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Skuteczne rozwiązywanie problemów, kreatywne nastawienie.
  • Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
Oferujemy:
  • Płatne szkolenia.
  • Wsparcie lidera na każdym etapie.
  • Umowa zlecenie.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta.
  • Imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją Pomagaj innym: oferujemy wsparcie przez telefon, e-mail lub czat....

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Dorado.pl sp. z o.o. / śląskie, Tychy

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Unidevelopment S.A / mazowieckie, Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...