Ogłoszenie numer: 9466726, z dnia 2025-02-09

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem wysokiej kultury osobistej.
  • Rejestrowanie interakcji w systemie CRM oraz monitorowanie postępów w proponowanych rozwiązaniach.
  • Współpraca w zespole nad poprawą jakości obsługi i skutecznym rozwiązywaniem problemów.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
  • Profesjonalne podejście, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
  • Zdolność do kreatywnego i efektywnego rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej w stabilnym zespole.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. / wielkopolskie, Ostrów Wielkopolski

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Foundever / pomorskie, Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań....

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...