- Udzielanie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych (B2C) przez telefon.
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące gwarancji, napraw i akcesoriów.
- Aktywne reagowanie na potrzeby klientów poprzez oferowanie odpowiednich rozszerzonych gwarancji i produktów (Cross- & Upselling).
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1); znajomość angielskiego mile widziana.
- Dyspozycyjność do pracy biurowej.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
- Stałe wynagrodzenie: 7000 PLN brutto miesięcznie plus dodatkowe świadczenia (pakiety sportowe, opieka medyczna, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe).
- Praca w nowoczesnym biurze z elastycznymi godzinami pracy, bez pracy w weekendy.
- Możliwości rozwoju i szkolenia w międzynarodowym środowisku.
- Działania socjalne i imprezy integracyjne.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. /
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and...
Customer Service Representative with Czech
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Representative with Slovak
Concentrix /
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...