Ogłoszenie numer: 9976939, z dnia 2025-06-25

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
  • Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
  • Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
  • Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
  • Gotowość do pracy zmianowej w godzinach 6:30–21:00, również w soboty i niedziele handlowe

Oferujemy

  • Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
  • Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
  • Dofinansowanie do termomodernizacji
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy wellbeingowej
  • Platforma do nauki języków obcych
  • Kafeteria benefitów MyBenefit
  • Telefon służbowy
  • Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...

Specjalista ds. Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom...

2025-07-06

Specjalista ds. reklamacji e-commerce

AGATA Spółka Akcyjna / śląskie, Katowice

Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich...

2025-07-04

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Radom

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-06-30