Ogłoszenie numer: 10135208, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów
  • Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów
  • Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie reklamacji i zwrotów
  • Znajomość przepisów konsumenckich lub chęć ich poznania
  • Umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
  • Skrupulatność i dokładność w zarządzaniu informacją oraz terminarzem
  • Doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej i dokumentów finansowych
  • Gotowość do pracy zmianowej

Oferujemy

  • Premię kwartalną i udział w wynikach firmy
  • Program Akcjonariat i fundusz mieszkaniowy
  • Dofinansowanie do termomodernizacji
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy wellbeingowej
  • Platforma do nauki języków obcych
  • Kafeteria benefitów MyBenefit
  • Telefon służbowy
  • Programy rozwojowe i realne wsparcie przełożonego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Reklamacji

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Nowy Sącz

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

2025-09-05

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / małopolskie, Nowy Sącz

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-09-03

Specjalista ds. Obsługi Skarg Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A. / dolnośląskie, Wrocław, ul. Legnicka 48 bud C-D

Twoja rola Swoją pracą masz realny wpływ na podniesienie jakości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów, a w szczególności: obsługujesz reklamacje podejmujesz decyzje finansowe zgłaszasz nieprawidłowości. Jesteśmy zespołem zajmującym się...

2025-09-02

Specjalista ds. reklamacji

Elektronika Spółka Akcyjna / pomorskie, Gdynia, 100 m od stacji kolejki SKM Chylonia

Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi,...

2025-08-28