Doradca klienta - obsługa mailowa
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Wsparcie klienta tylko drogą mailową
  • Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z polityką firmy
  • Obsługa zwrotów, zamówień i reklamacji
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność rozwiązywania problemów klienta
  • Bycie empatycznym oraz cierpliwym
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz swobodne pisanie
  • A reszty.... a reszty Cię nauczymy!
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025
Oferujemy:
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
  • Genialne szkolenia oraz integracje!
  • Vouchery na zakupy od klienta
  • Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse dla osob, ktore chca sie rozwijac!
  • Akademia CNX z programem mentoringowym
  • Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online
  • Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Dorado.pl sp. z o.o. / śląskie, Tychy

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Unidevelopment S.A / mazowieckie, Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / śląskie, Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Technical Product Advisor with Hungarian

Concentrix / śląskie, Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...