- Wsparcie klienta tylko drogą mailową
- Wsparcie oraz odpowiadanie na potrzeby i zapytania klientów zgodnie z polityką firmy
- Obsługa zwrotów, zamówień i reklamacji
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność rozwiązywania problemów klienta
- Bycie empatycznym oraz cierpliwym
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz swobodne pisanie
- A reszty.... a reszty Cię nauczymy!
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN
- Genialne szkolenia oraz integracje!
- Vouchery na zakupy od klienta
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse dla osob, ktore chca sie rozwijac!
- Akademia CNX z programem mentoringowym
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Podobne oferty pracy
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...