SIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.
SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.
- Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów,
- Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów,
- Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji,
- Wspieranie codziennej pracy punktu obsługi – raportowanie, administracja, kontakt z innymi działami,
- Reprezentowanie marki zgodnie z najwyższymi standardami,
- Gotowość do krótkoterminowych podróży służbowych.
- Osób z doświadczeniem w obsłudze klienta i sprzedaży,
- Swobodnie komunikujących się po angielsku (min. poziom B2),
- Nastawionych na rozwiązywanie potrzeb klienta i budowanie pozytywnego doświadczenia,
- Posiadających ważne prawo jazdy kat. B (minimum 2 lata),
- Z wysoką kulturą osobistą i energią do działania.
- Znajomość języka niemieckiego,
- Zainteresowanie motoryzacją i nowymi technologiami w tej branży.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę i elastyczny grafik,
- Jasny i motywujący system premiowy,
- Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej oraz szkoleń językowych online,
- Możliwość wynajmu auta na preferencyjnych warunkach,
- Pracę w nowoczesnym środowisku, które wspiera rozwój kompetencji.
Podobne oferty pracy
Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix /
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Planika Sp. z o. o. /
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....