Ponad 80 lat przygotowujemy soczewki dla naszych klientów. Jako JZO Polski Ekspert Optyczny jesteśmy częścią globalnego lidera w branży optycznej - Grupy Essilor Luxottica. Codziennie produkujemy 5500 soczewek okularowych. Głęboko wierzymy w naszą misję: “Poprawa jakości życia poprzez poprawę jakości widzenia”, dlatego codziennie rozwijamy naszą wiedzę i stosowane przez nas technologie.
Jeśli nasza misja jest spójna z Twoją, dołącz do nas!
- Kontakt z Klientem w zakresie prac wykonywanych w pracowni profilowania i montażu.
- Realizacja zamówień przekazywanych przez Klienta.
- Optymalizacja soczewek, zgodnie z potrzebami Klienta.
- Współpraca z Działem Obsługi Klienta w zakresie reklamacji jakościowych.
- Obsługa zamówień wewnętrznych w ramach E&M.
- Rzetelność i terminowość podczas wykonywania obowiązków.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność współpracy z Klientem zew. i wew.
- Odporność na stres.
- Wysoka kultura osobista.
- Znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Ciekawą i dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Wsparcie w pracy ze strony zgranego i przyjaznego zespołu.
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. sprzedaży sprzętu sportowego
Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki /
Zadania Wsparcie sprzedaży i obsługa klientów w sklepie stacjonarnym oraz online Dbanie o ekspozycję i oznaczenia cenowe produktów Obsługa zamówień internetowych oraz kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Wprowadzanie produktów i faktur do systemu...
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli /
Obsługa programów magazynowych i sklepowych. Przyjmowanie, metkowanie, układanie towaru. Wdrażanie aranżacji (VM) sklepu i witryn zgodnie z wytycznymi. Przyjmowanie zamówień z e-sklepu, wydawanie ic. Przyjmowanie reklamacji. Wymagania konieczne:...
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie /
pozyskiwanie klienta, obsługa klienta, podpisywanie umów, uzupełnienie braków w dokumentacji, umawianie spotkań przez telefon, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Doradca Klienta (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich...