- Sprzedaż maszyn rolniczych (John Deere, Kramer i inne)
- Analiza potrzeb i doradzanie klientom w zakresie doboru maszyn
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy kontaktów
- Prezentowanie oferty i naszych usług
- Przygotowywanie przejrzystych i skutecznych ofert sprzedażowych
- Budowanie i pielęgnowanie relacji z klientami
- Udział w targach branżowych
- Raportowanie wyników i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Doświadczenie w sprzedaży i w bezpośrednim kontakcie z klientem
- Gotowość do wykonywania pracy na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Znajomość branży rolniczej, maszyn rolniczych lub rzeczywistego zainteresowania rolnictwem
- Zaangażowanie, uczciwość oraz nastawienie na realizację celów
- Umiejętności negocjacyjne
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Samochód służbowy oraz wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Dofinansowanie do benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna).
- Szkolenia
Podobne oferty pracy
Menadżer sprzedaży OZE - fotowoltaika
Lumel S.A. /
Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie...
Młodszy Opiekun Klienta z językiem francuskim
Lava Group S.C /
Obsługa klientów B2B z rynków francuskojęzycznych – mailowo i telefonicznie Aktywna sprzedaż (kontakt telefoniczny i spotkania z klientami) Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z agencjami reklamowymi Przygotowywanie ofert i zamówień Koordynacja...
Młodszy Opiekun Klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Obsługa klientów B2B z rynków niemieckojęzycznych – mailowo i telefonicznie Aktywna sprzedaż (kontakt telefoniczny i spotkania z klientami) Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z agencjami reklamowymi Przygotowywanie ofert i zamówień Koordynacja...
Doradca ds. rozwoju usług B2B
Klient portalu Praca.pl /
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie relacji, dopasowywanie ofert do indywidualnych potrzeb firm, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie ofert, organizacja spotkań – również online, wspieranie wdrożeń usług u nowych...