Ogłoszenie numer: 9907261, z dnia 2025-06-02

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta (bankowość)

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

  • obsługa klientów
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • realizacja celów sprzedażowych
  • dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm

Wymagania

  • średnie wykształcenie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • system prowizyjny
  • pakiet medyczny
  • kartę sportową
  • świadczenia socjalne
  • ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

BNP Paribas Bank Polska S.A. / dolnośląskie, Wałbrzych

Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również...

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

BNP Paribas Bank Polska S.A. / dolnośląskie, Strzegom

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;...

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

BNP Paribas Bank Polska S.A. / zachodniopomorskie, Nowogard

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;...

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

BNP Paribas Bank Polska S.A. / opolskie, Kędzierzyn-Koźle

Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;...