Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Twoja rola
  • Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi .
  • Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów.
  • Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
  • Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
  • Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.
Twoja rola
Obszar Omnikanałowej Relacji z Klientami to doskonałe miejsca do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy rozwój Twoich umiejętności i mocnych stron w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży produktów bankowych. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą. Zapewniamy możliwość rozwoju w ramach ścieżek karier i różnorodną, ciekawą pracę.
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
  • Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
  • Sprawna obsługa komputera.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
  • Udział w 8-godzinnych szkoleniach (głównie w godzinach 8:00 - 16:00) w pierwszym tygodniu zatrudnienia.
W zamian oferujemy:

Podobne oferty pracy

Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej (m/k)

IMAR Service Group / lubelskie, Lublin

Twój zakres obowiązków Odbieranie połączeń, rozmowy z klientami przez telefon – doradzanie, pomaganie i sprzedawanie, Wyjaśnianie kwestii związanych z płatnościami, usługami i urządzeniami, Aktywowanie i dezaktywowanie różnych opcji na kontach...

Konsultant Telefoniczny

widziszwszystko sp. z.o.o / świętokrzyskie, Kielce

Opis stanowiska: Umawianie spotkań telefonicznie. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Wymagania: Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.

Telemarketer / Telemarketerka

Klient portalu Praca.pl / świętokrzyskie, Kielce

Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.

Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego / Konsultant Contact Center

Bawaria Motors Sp. z o.o. / mazowieckie, Janki

Twoje obowiązki: Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w...