Ogłoszenie numer: 9466546, z dnia 2025-02-09

Klient portalu Praca.pl

Doradca ds. Ubezpieczeń

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów Aon i zarządzanie przypisanym portfelem.
  • Aktywna współpraca z klientami.
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami.
  • Tworzenie slipów brokerskich, opracowań, raportów i rekomendacji.
  • Realizacja planów rozwoju.
  • Raportowanie zgodne z procedurami Aon.
  • Utrzymanie porządku w dokumentacji zgodnie z procedurami Aon.
  • Rozszerzanie wiedzy zawodowej.

Wymagania

  • Doświadczenie w ubezpieczeniach na życie lub opiece medycznej.
  • Studia wyższe lub ich trwający cykl.
  • Dobra znajomość języka angielskiego (preferowane).
  • Zdolność do zdobycia uprawnień brokerskich.
  • Biegłość w MS Office, szczególnie Excel.

Oferujemy

  • Kompleksowy pakiet benefitów.
  • Promocja różnorodności i inkluzywne środowisko pracy.
  • Elastyczne rozwiązania pracy (polityka Smart Working).
  • Dwa dodatkowe dni wolne dla dbałości o dobrostan.
  • Kultura ciągłego uczenia się.
  • Dostosowanie warunków pracy dla osób z niepełnosprawnościami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta

GRUPA PZU / małopolskie, Kraków

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...

2025-03-06

Doradca Klienta

GRUPA PZU / śląskie, Wodzisław Śląski

Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem...

2025-03-04

Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia ubezpieczeniowa

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód, Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją, Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klientów, Obsługa...

2025-03-01

Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań...

2025-02-27