Doradca ds. Turystyki z Znajomością Rosyjskiego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych.
  • Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania.
  • Współpraca z zespołem w realizacji celów.
Wymagania:
  • Biegłość językowa: rosyjski na poziomie C1, angielski na poziomie B2.
  • Pozytywne nastawienie i elastyczność godzin pracy, w tym weekendy i święta.
  • Znajomość pracy biurowej, umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat z konkurencyjnymi świadczeniami.
  • Nowoczesne biuro i dynamiczne środowisko pracy.
  • Szkolenia, wsparcie zespołu, możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...

2025-07-16

Customer Service advisor with Romanian

Concentrix / śląskie, Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

2025-07-15

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

2025-07-15

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem słoweńskim

Concentrix / , Sofia

Zakres obowiązków: Kontakt z klientami przez e-mail, czat i telefon. Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji. Budowanie pozytywnej relacji podczas każdej rozmowy. Współpraca z zespołem i aktywny udział w codziennych działaniach....

2025-07-15