- Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych.
- Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania.
- Współpraca z zespołem w realizacji celów.
- Biegłość językowa: rosyjski na poziomie C1, angielski na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie i elastyczność godzin pracy, w tym weekendy i święta.
- Znajomość pracy biurowej, umiejętność współpracy w zespole.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat z konkurencyjnymi świadczeniami.
- Nowoczesne biuro i dynamiczne środowisko pracy.
- Szkolenia, wsparcie zespołu, możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty pracy
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...
Customer Service advisor with Romanian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem słoweńskim
Concentrix /
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami przez e-mail, czat i telefon. Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji. Budowanie pozytywnej relacji podczas każdej rozmowy. Współpraca z zespołem i aktywny udział w codziennych działaniach....