- Kontakt telefoniczny z klientami: doradztwo, pomoc, sprzedaż,
- Rozstrzyganie kwestii płatności, usług, urządzeń,
- Zarządzanie opcjami na kontach klientów,
- Promowanie i sprzedaż nowych usług.
- Łatwość nawiązywania relacji,
- Biegła obsługa komputera,
- Dostępność do pracy zmianowej,
- Punktualność i odpowiedzialność,
- Chęć zdobywania doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta.
- Płatne szkolenie od pierwszego dnia,
- Stawka 28 zł brutto/h + kwartalne premie (500–1500 zł),
- Nieograniczone premie sprzedażowe,
- Profesjonalne wsparcie szkoleniowe,
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu,
- Elastyczny grafik pracy (6:00–23:00),
- Służbowy laptop,
- Możliwości rozwoju kariery,
- Wspierająca atmosfera rozwoju,
- Dofinansowanie do sportów,
- Prywatna opieka zdrowotna,
- Dofinansowanie kursów językowych,
- Ubezpieczenie na życie,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Zniżki na produkty i usługi firmy,
- Eventy integracyjne,
- Brak formalnego dress code,
- Darmowe napoje i strefa relaksu
Podobne oferty pracy
Konsultant infolinii medycznej z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników sprzętu medycznego (glukometry) Wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów z urządzeniami Budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję Realizacja wyznaczonych wskaźników jakości...
Konsultant / Konsultantka Infolinii Sprzedażowej
LUX MED Sp. z o.o. /
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami....
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...