Czym będziesz się zajmować:
- Prowadzeniem rozmów z klientami biznesowymi (telefon, mail, czat)
- Prezentowaniem produktów i usług oraz zamykaniem sprzedaży
- Rozpoznawaniem potrzeb klientów i oferowaniem dopasowanych rozwiązań
- Budowaniem długofalowych relacji z partnerami z branży reklamowej i technologicznej
- Monitorowaniem zmian na rynku i nowych rozwiązań w IT
Czego oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta biznesowego
- Znajomości języka rosyjskiego i angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Umiejętności prowadzenia negocjacji i szybkiego reagowania na potrzeby klienta
- Wiedzy z zakresu podstawowych rozwiązań SaaS lub technologii chmurowych
- Dostępności do pracy na miejscu w Krakowie
Co zapewniamy:
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Kartę sportową
- Elastyczny grafik i dodatkowy urlop
- Wsparcie szkoleniowe i dofinansowanie kursów językowych i sprzedażowych
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. handlowych
REMONDIS Sp. z o.o. /
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach monitorowania rynku i...
Key Account Manager - Sektor Telco (k/m)
Emitel S.A. /
Zadania: aktywne zdobywanie nowych klientów w sektorze Telco utrzymywanie i rozwijanie partnerskich relacji z Klientami z powierzonego portfela rozwijanie współpracy w zakresie wspólnej ekspansji na rynku B2B usług telekomunikacyjnych identyfikacja i mapowanie...
Specjalista ds. Handlu
E.G. Borowczyk /
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i dostawców oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Wdrażanie nowych produktów i asortymentów do oferty sprzedażowej, w tym analiza rynkowa i przygotowanie strategii. Kalkulacja cen, negocjowanie...
Doradca ds. rozwoju usług B2B
Klient portalu Praca.pl /
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i rozwijanie relacji, dopasowywanie ofert do indywidualnych potrzeb firm, prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie ofert, organizacja spotkań – również online, wspieranie wdrożeń usług u nowych...