Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
Co będizesz robić?
  • Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
  • Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
  • Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
  • Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
  • Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
  • Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
  • Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
Wymagania:
  • Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
  • Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
  • Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
  • Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
  • Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
  • Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung

Carework Plus Sp. z o.o. / śląskie, Gliwice

Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...

Doradca / Doradczyni klienta z j. czeskim lub słowackim

Concentrix / śląskie, Katowice

Twoje główne zadania Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami. Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi....