- Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
- Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
- Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
- Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
- Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
- Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
- Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.
Podobne oferty pracy
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Carework Plus Sp. z o.o. /
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Concentrix /
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...
Doradca / Doradczyni klienta z j. czeskim lub słowackim
Concentrix /
Twoje główne zadania Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia. Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami. Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi....