- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
- Znajomość języka polskiego conajmniej na poziomie C1.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Umiejętność szybkiej i sprawnej obsługi zapytań.
- Pozytywne nastawienie do pracy zespołowej.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w zakresie produktów konsumenckich.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Dostęp do platform szkoleniowych.
- Zajęcia językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracy znajomym.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Wiele możliwości rozwoju zawodowego.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
ManpowerGroup /
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...