- Rozmawiać z klientami przez telefon – doradzać, pomagać i sprzedawać
- Wyjaśniać kwestie związane z płatnościami, usługami i urządzeniami
- Aktywować i dezaktywować różne opcje na kontach klientów
- Proponować nowe usługi i zarabiać na tym dodatkowo!
- Masz już doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (to dla nas bardzo ważne!)
- Lubisz rozmawiać z ludźmi i umiesz z nimi "złapać kontakt"
- Sprawnie obsługujesz komputer
- Jesteś dyspozycyjny/a do pracy zmianowej
- Punktualność i odpowiedzialność to Twoje mocne strony
- Jesteś dyspozycyjny od 12.06.2025
- Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
- 28 zł brutto/h na start + premie jakościowe (500–1500 zł brutto co kwartał)
- Dodatkowe premie sprzedażowe– bez górnego limitu, zależą tylko od Ciebie! Najlepsi pracownicy zarabiają powyżej 5000 zł brutto.
- Profesjonalne szkolenie i wsparcie trenera, a potem kierownika
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu
- Grafik zmianowy – praca między 6:00 a 23:00
- Służbowy laptop
- Super benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, darmowe kursy językowe, zniżka 50% na usługi Orange
- Imprezy firmowe, eventy i dobra atmosfera w pracy
- Konkursy z nagrodami w postaci wyjazdów np. Dubaj, Barcelona
- Szansa na zdobycie konkretnego doświadczenia, które naprawdę wiele znaczy na rynku pracy
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
InterKadra Sp. z o.o. /
Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i...
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...