Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej
Miejsce pracy: Katowice, ul. Żelazna 2
Na co dzień będziesz:
  • Rozmawiać z klientami przez telefon – doradzać, pomagać i sprzedawać
  • Wyjaśniać kwestie związane z płatnościami, usługami i urządzeniami
  • Aktywować i dezaktywować różne opcje na kontach klientów
  • Proponować nowe usługi i zarabiać na tym dodatkowo!
 Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Masz już doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (to dla nas bardzo ważne!)
  • Lubisz rozmawiać z ludźmi i umiesz z nimi "złapać kontakt"
  • Sprawnie obsługujesz komputer
  • Jesteś dyspozycyjny/a do pracy zmianowej
  • Punktualność i odpowiedzialność to Twoje mocne strony
  • Jesteś dyspozycyjny od 12.06.2025
Co oferujemy?
  • Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
  • 28 zł brutto/h na start + premie jakościowe (500–1500 zł brutto co kwartał)
  • Dodatkowe premie sprzedażowe– bez górnego limitu, zależą tylko od Ciebie! Najlepsi pracownicy zarabiają powyżej 5000 zł brutto.
  • Profesjonalne szkolenie i wsparcie trenera, a potem kierownika
  • Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu
  • Grafik zmianowy – praca między 6:00 a 23:00
  • Służbowy laptop
  • Super benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, darmowe kursy językowe, zniżka 50% na usługi Orange
  • Imprezy firmowe, eventy i dobra atmosfera w pracy
  • Konkursy z nagrodami w postaci wyjazdów np. Dubaj, Barcelona
  • Szansa na zdobycie konkretnego doświadczenia, które naprawdę wiele znaczy na rynku pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

InterKadra Sp. z o.o. / łódzkie, Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i...

Konsultant ds. Sprzedaży

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Bielsko-Biała

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Konsultant ds. Sprzedaży

Klient portalu Praca.pl / dolnośląskie, Oława

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...