Ogłoszenie numer: 10113353, z dnia 2025-08-10

Doradca ds. kosmetyków premium

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży produktów kosmetycznych.
  • Zarządzanie zamówieniami i reklamacjami, udzielanie informacji o produktach.
  • Odpowiadanie na pytania klientów za pośrednictwem telefonu, e-maili i czatów.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C2).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i orientacja na potrzeby klienta.
  • Znajomość obsługi komputera i empatia w kontakcie z klientem.

Oferujemy

  • Elastyczny grafik pracy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus bonusy.
  • Umowę zlecenie z pierwszego dnia współpracy.
  • Szkolenie wstępne z wynagrodzeniem.
  • Praca w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Transgourmet Polska / łódzkie, Łódź

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to...

Ambasador Marki - Obsługa klienta z j. niemieckim (branża turystyczna)

Foundever / pomorskie, Gdańsk

PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Oferujemy atrakcyjny pakiet relokacyjny Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...

Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami. Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się...