- Kontakt z klientami w języku czeskim lub słowackim, rozpoznawanie ich potrzeb i udzielanie wsparcia.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami.
- Budowanie pozytywnych relacji i dbanie o wysoką jakość obsługi.
- Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów i techniczne podejście do zadań.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
- Pozytywne nastawienie i chęć świadczenia obsługi na najwyższym poziomie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną – do wyboru.
- Pracę w międzynarodowym środowisku i dynamicznym zespole.
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji.
- Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy.
Podobne oferty pracy
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Carework Plus Sp. z o.o. /
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Concentrix /
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (chat i e-mail)
Foundever /
PRACA ZDALNA Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym....