Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej (pełny etat)
IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami, Warszawa, Okęcie
Poszukujemy Doradcy Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej, który będzie odpowiedzialny za obsługę telefoniczną reklamacji. Zapewniamy pełne szkolenie oraz niezbędny sprzęt do pracy.
- Obsługa telefoniczna reklamacji,
- Analizowanie i rejestrowanie nowych zgłoszeń,
- Proponowanie rozwiązań dostosowanych do sytuacji klienta,
- -Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w call center,
- Umiejętność obsługi kilku programów naraz,
- Biegła znajomość języka polskiego,
- Zainteresowanie wystrojem wnętrz,
- Elastyczność w pracy zmianowej (08:00-19:00, 2 wolne weekendy miesięcznie),
- Możliwość odbycia 1,5-miesięcznego szkolenia w Warszawie.
- Umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym,
- Możliwość pracy hybrydowej po szkoleniu wstępnym,
- Dofinansowanie do posiłków, zniżki pracownicze, karta Multisport,
- Opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, prywatny plan emerytalny,
- Premie zależne od wyników, dodatkowe świadczenia na okoliczność świąt i życiowych wydarzeń,
- Rozbudowany pakiet wsparcia dla pracowników.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Foundever /
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Klient portalu Praca.pl /
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...
Specjalista Obsługi Klienta
GRUPA PZU /
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i...