Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
- wykazujesz się otwartością i życzliwością
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
- potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
- jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
- masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
- obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
- prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami
- współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami
- budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
- premia kwartalna
- udział w wynikach i Akcjonariat
- fundusz mieszkaniowy
- dofinansowanie do termomodernizacji
- ubezpieczenie grupowe
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
- prywatna opieka medyczna
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
- kafeteria benefitów MyBenefit
- rabat na zakupy
- telefon służbowy
- autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi reklamacji
VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o. /
Oczekiwania: Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/reklamacji, Łatwość w komunikacji i rozwiązywaniu wyzwań ze strony Klienta, Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji, Nastawienie na rzetelną realizację zadań zgodnie z...
Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji
Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów. Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski. Odpowiedzialność za...
Specjalista ds. Reklamacji
Klient portalu Praca.pl /
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom...
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
AGATA Spółka Akcyjna /
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich...