- Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls)
- Establishing and maintaining customer relations
- Ongoing reporting in the systems
- Knowledge of French (C1) and English (B2)
- Availability to work in the office in Lublin (Czechów district)
- Skills in operating Windows and MS Office
- Openness in relations with customers
- Communication skills and an attitude to working with people
- High personal culture and customer orientation
- Stable employment - full-time employment contract from the first day of cooperation
- Social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance)
- Training fully preparing for work
Podobne oferty pracy
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Concentrix /
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i...
Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Concentrix /
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla...
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...