LOTAMS is one of the most dynamically developing MRO – aircraft maintenance repair and overhaul company in the region.
We are Embraer Authorised Service Centre.
- Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients
- Developing and verifying framework service contracts
- Ongoing updating and verification of existing agreements and documents
- Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of services
- Continuous monitoring of the invoicing process and the timeliness of sales receipts
- Continuous collaboration with client representatives and external entities within the framework of existing agreements
- Continuously strive to improve Customer Relations with efficient & prompt service, using own initiative to resolve complex issues
- Proactively looks for better ways of working in order to ensure we provide best service to our customers
- Works closely with Sales, Marketing, Finance, Quality, Logistics and Production departments to monitor customer requirements throughout the order process, advising Customers & Sales of any change and provide alternatives solutions to meet customer requests
- Manage Customer complaints
- Maintain Customer Service Processes, standard and key deliverables to support customer centric organization
- Partner with all functional areas to ensure best customer experience
- Bachelor’s degree or equivalent experience
- Minimum 2 years of related experience, preferably in aviation industry
- Fluent in English and Polish, additional languages are a plus
- Customer-oriented with the ability to adapt and respond to different types of characters
- Effective communication skills across all levels of the business
- Special prices for flight tickets
- Flexible forms of employment
- Social benefits package
- Bonus system
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
POLPHARMA S.A. /
Zadania: Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy Regularne...
Pracownik Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Przeczytaj nasze ogłoszenie, aplikuj i bądź częścią #DONEteam! Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w języku angielskim na poziomie min. B1. To oferujemy: Stabilne...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom! Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista...