LOTAMS is one of the most dynamically developing MRO – aircraft maintenance repair and overhaul company in the region.
We are Embraer Authorised Service Centre.
- Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients
- Developing and verifying framework service contracts
- Ongoing updating and verification of existing agreements and documents
- Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of services
- Continuous monitoring of the invoicing process and the timeliness of sales receipts
- Continuous collaboration with client representatives and external entities within the framework of existing agreements
- Continuously strive to improve Customer Relations with efficient & prompt service, using own initiative to resolve complex issues
- Proactively looks for better ways of working in order to ensure we provide best service to our customers
- Works closely with Sales, Marketing, Finance, Quality, Logistics and Production departments to monitor customer requirements throughout the order process, advising Customers & Sales of any change and provide alternatives solutions to meet customer requests
- Manage Customer complaints
- Maintain Customer Service Processes, standard and key deliverables to support customer centric organization
- Partner with all functional areas to ensure best customer experience
- Bachelor’s degree or equivalent experience
- Minimum 2 years of related experience, preferably in aviation industry
- Fluent in English and Polish, additional languages are a plus
- Customer-oriented with the ability to adapt and respond to different types of characters
- Effective communication skills across all levels of the business
- Special prices for flight tickets
- Flexible forms of employment
- Social benefits package
- Bonus system
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Concentrix /
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
MOOSE IHG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością /
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę...
Specjalista ds. obsługi klienta B2B
AURA HERBALS sp. z o.o. /
kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...