Customer Support Specialist

LOTAMS is one of the most dynamically developing MRO – aircraft maintenance repair and overhaul company in the region.

We are Embraer Authorised Service Centre.

Reference No.: TS/01.2/2025
Responsibilities:
  • Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients
  • Developing and verifying framework service contracts
  • Ongoing updating and verification of existing agreements and documents
  • Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of services
  • Continuous monitoring of the invoicing process and the timeliness of sales receipts
  • Continuous collaboration with client representatives and external entities within the framework of existing agreements
  • Continuously strive to improve Customer Relations with efficient & prompt service, using own initiative to resolve complex issues
  • Proactively looks for better ways of working in order to ensure we provide best service to our customers
  • Works closely with Sales, Marketing, Finance, Quality, Logistics and Production departments to monitor customer requirements throughout the order process, advising Customers & Sales of any change and provide alternatives solutions to meet customer requests
  • Manage Customer complaints
  • Maintain Customer Service Processes, standard and key deliverables to support customer centric organization
  • Partner with all functional areas to ensure best customer experience
Requirements:
  • Bachelor’s degree or equivalent experience
  • Minimum 2 years of related experience, preferably in aviation industry
  • Fluent in English and Polish, additional languages are a plus
  • Customer-oriented with the ability to adapt and respond to different types of characters
  • Effective communication skills across all levels of the business
We offer:
  • Special prices for flight tickets
  • Flexible forms of employment
  • Social benefits package
  • Bonus system
Please be advised that we will respond only to selected offers.

I declare that I agree to the processing by the administrator, which is LOT AIRCRAFT MAINTENANCE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄwith its registered office in Warsaw, Komitetu Obrony Robotników Street 45C, 02-146 Warsaw, registered in the Register of Entrepreneurs of the National CourtRegister under the number KRS: 0000352848, kept by the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National CourtRegister, having share capital in the amount of 345 470 104,20 PLN, NIP: 522-294-67-95, REGON: 142321116 my personal data contained in the application formand CV for the recruitment procedure.

The above consent has been given voluntarily.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...

Pracownik Działu Obsługi Klienta

MOOSE IHG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością / łódzkie, Łódź

JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę...

Specjalista ds. obsługi klienta B2B

AURA HERBALS sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

kompleksowa obsługa klientów B2B (w języku angielskim i polskim) wprowadzanie do systemu zamówień i przygotowywanie dokumentów sprzedażowych koordynacja procesów związanych z realizacją zamówienia ścisła współpraca z różnymi działami firmy w celu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...