- Deliver written customer support via email for the French market.
- Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
- Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
- Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
- Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
- Fluent French (C1) and English (C1) – both written and spoken.
- Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
- Strong analytical and problem-solving mindset.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
- Availability for full-time on-site work in Szczecin.
- Employment based on a labor contract
- Salary: 7344 PLN gross per month
- Engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. wsparcia klienta z niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta: odpowiedzialność za wsparcie klienta przed i po sprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych: utylizacja umiejętności rozwiązywania problemów do efektywnego zarządzania kwestiami technicznymi. Doradztwo produktowe: pomoc klientom w...
Customer Supporter with English
Concentrix /
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (niemiecki)
Klient portalu Praca.pl /
Codzienne wsparcie klientów przez różne kanały komunikacji. Koordynacja spraw gwarancyjnych i napraw. Zapewnienie wsparcia technicznego na każdym etapie obsługi. Dbanie o zadowolenie klientów. Biegłość w języku niemieckim, komunikatywność w języku...