- Deliver written customer support via email for the Danish market.
- Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools.
- Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy.
- Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused.
- Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision.
- Fluent Danish (C1) and English (C1) – both written and spoken.
- Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions.
- Strong analytical and problem-solving mindset.
- Patience, empathy, and emotional resilience.
- Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy.
- Availability for full-time on-site work in Szczecin.
- Employment based on a labor contract
- Salary: 11 770 PLN gross per month
- Engaging trainings
- Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days
- Talent Development Program: a transparent career paths and promotions
- CNX Academy: with mentoring program
- CNX University: with unlimited online trainings available
- Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln
- Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite
- Modern office in the heart of Szczecin center
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Concentrix /
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i...
Młodszy Doradca Klienta
GFL sp. z o. o. /
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi wsparcia procesu. WYMAGANIA Wysokie zdolności komunikacyjne,...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku francuskojęzycznego....