Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Miejsce pracy: Szczecin
Job description:
  • Deliver written customer support via email for the Danish market. 
  • Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. 
  • Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. 
  • Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and solution-focused. 
  • Work with multiple systems efficiently while maintaining a high level of precision. 
Requirements:
  • Fluent Danish (C1) and English (C1) – both written and spoken. 
  • Excellent communication skills and the ability to clearly explain solutions. 
  • Strong analytical and problem-solving mindset. 
  • Patience, empathy, and emotional resilience. 
  • Typing speed of 150+ keystrokes per minute and solid computer literacy. 
  • Availability for full-time on-site work in Szczecin. 
We offer:
  • Employment based on a labor contract 
  • Salary: 11 770 PLN gross per month 
  • Engaging trainings 
  • Benefit package: private healthcare by LuxMed, MyBenefit with monthly budget, private life insurance, MultiSport, fruits on Wednesdays and occasionally Pizza Days 
  • Talent Development Program: a transparent career paths and promotions 
  • CNX Academy: with mentoring program 
  • CNX University: with unlimited online trainings available 
  • Refer a friend: bonus for recommending a friend up to 4000pln 
  • Amazing work culture: we celebrate cultural differences among us and have plenty of integration events onsite 
  • Modern office in the heart of Szczecin center 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...

Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

Roca Polska / zachodniopomorskie, Gryfice

Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi. • Telefoniczne...

Administrator ds. Wsparcia Klienta

UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście

Twój zakres obowiązków Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy. Nasze wymagania Znajomość...