- Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji.
- Monitorowanie satysfakcji klientów, identyfikowanie potencjalnych ryzyk i wdrażanie działań zapobiegawczych w celu minimalizacji churnu.
- Zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych od klientów, a następnie przekazywanie ich wewnętrznym zespołom w celu ciągłego doskonalenia usług.
- Współpraca z działami sprzedaży i technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów.
- Biegła znajomość języka włoskiego na poziomie minimum C1, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
- Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Customer Success, wsparcia klienta lub zarządzania relacjami z klientami.
- Praktyczna znajomość systemów CRM (np. Salesforce, Zendesk) oraz narzędzi do analizy danych klienckich.
- Zdolność do proaktywnego identyfikowania potrzeb klientów i proponowania skutecznych rozwiązań.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, zorientowanie na budowanie długotrwałych relacji.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie, stawiającej na innowacje i współpracę.
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych, obejmujący prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz ubezpieczenie na życie.
- Możliwość pracy w elastycznym modelu hybrydowym, łączącym komfort pracy zdalnej z integracją w biurze.
- Kulturę organizacyjną opartą na wzajemnym szacunku, otwartości i wsparciu, z regularnymi wydarzeniami integracyjnymi.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...