Location: full remote
Your daily tasks:
- Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals.
- Maintain accuracy and security of customer information on the database;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Investigate, troubleshoot, and diagnose hardware and software technical issues;
- Stay up to date with process changes and product updates;
- To complete daily tasks as allocated in an efficient and timely manner.
Requirements:
- Language: Proficiency in Finnish (C1) and English (B2)
- Experience: Cool if you have experience in customer service;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic. Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision (w@h set up).
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Soft skills.
Working conditions:
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Basic salary + bonuses;
- Working hours: 9:00 am - 17:00 pm, Monday - Friday (8 hours a day);
- Remote job offer;
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover privacy insurance;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty pracy
Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej
Contact Center Sp. z o.o. /
Oferujemy: dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie; elastyczny czas pracy - grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności; świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym; fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i...
Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej
Medicover Sp. z o.o. /
Aplikuj jeżeli: posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz cechuje Cię empatia, swobodnie porozumiewasz się w j. angielskim - min. poziom B2, zależy Ci na pracy w stabilnej firmie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Contact Center Sp. z o.o. /
Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność Jesteś nastawiony na realizację celów Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie Twoje...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Selgros Cash&Carry /
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...