Ogłoszenie numer: 9619030, from 2025-03-31

Customer service specialist with Polish

Location: Warszawa

 

Job description

  • conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence,
  • supporting incoming and outgoing calls,
  • providing information on the product and service concerned,
  • collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,
  • helping to solve customers problems and advising customers.

Requirements

  • excellent customer service skills,
  • knowledge of English at a communicative level (B1) and Polish at a C1 level, both spoken and written,
  • strong organizational skills and focus on details,
  • a problem-solving mindset.

We offer

  • full-time work (employment contract),
  • good career prospects in a reputable company that rewards employees with commitment and passion,
  • social benefits: Multisport card, private medical care Enel-Med,
  • additional vacation fund for you and your children.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Agent Helpdesk w Call Center

ISS Facility Services Sp. z o.o. / mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki

Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i...

2025-03-31

Helpdesk Operator

ISS Facility Services Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wrocław, ul. Piotra Skargi

Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę...

2025-03-20

Helpdesk Agent w Call Center

ISS Facility Services Sp. z o.o. / mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki

Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...

2025-03-17

Konsultant ds. Technicznych

Klient portalu Praca.pl / dolnośląskie, Wrocław

Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących...

2025-03-15