Ogłoszenie numer: 9619030, from 2025-03-31
Customer service specialist with Polish
Location: Warszawa
Job description
- conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence,
- supporting incoming and outgoing calls,
- providing information on the product and service concerned,
- collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact,
- helping to solve customers problems and advising customers.
Requirements
- excellent customer service skills,
- knowledge of English at a communicative level (B1) and Polish at a C1 level, both spoken and written,
- strong organizational skills and focus on details,
- a problem-solving mindset.
We offer
- full-time work (employment contract),
- good career prospects in a reputable company that rewards employees with commitment and passion,
- social benefits: Multisport card, private medical care Enel-Med,
- additional vacation fund for you and your children.
Podobne oferty pracy
Agent Helpdesk w Call Center
ISS Facility Services Sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i...
Helpdesk Operator
ISS Facility Services Sp. z o.o. /
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę...
Helpdesk Agent w Call Center
ISS Facility Services Sp. z o.o. /
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu Udzielanie informacji użytkownikom o statusie...
Konsultant ds. Technicznych
Klient portalu Praca.pl /
Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących...