- Provide phone-based technical and product support
- Troubleshoot basic technical issues
- Answer customer questions about product functionalities
- Log all requests into the system
- Fluent in one of these languages (B2+):German, Bulgarian, Romanian, Estonian, Czech, Slovak, Lithuanian, Latvian, Norwegian, Danish, Finnish, Serbian, Croatian, Slovenian
English at B1/B2 level - Basic understanding of everyday devices
- Communicative, positive, eager to learn
- Availability: minimum 120 hours/month
- Confident computer and typing skills
- Friendly office environment and real support
- Access to a benefits platform – earn points for every hour worked and redeem them for vouchers
- Flexible working hours
- Relocation package
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem norweskim
Concentrix /
Udzielaj wsparcia dla użytkowników platform streamingowych; obsługa przez telefon, e-mail, czy czat. Zapewnianie technicznego wsparcia oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi. Rozwiązywanie problemów związanych z umowami, rozliczeniami oraz reklamacjami z...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa użytkowników platform streamingowych (telefon, e-mail, czat). Techniczne wsparcie oraz zarządzanie zadaniami administracyjnymi. Rozwiązywanie problemów kontraktowych i reklamacyjnych z empatią. Umiejętność pracy w zespole, fascynacja technologią....
Doradca klienta z językiem duńskim
Concentrix /
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi filmami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Pomagaj innym:...
Banking Customer Care Specialist with German
Concentrix /
Twoja misja: Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem Kogo szukamy? German speakera...