- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in Danish.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.
- Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.
- Familiarity with CRM systems
- Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.
- Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction
- Remote work from home
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Stable full-time employment based on an employment contract
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta
Vision Express Polska Sp. z o.o. /
Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli:...
Doradca klienta bankowego
BIZNESOWA MARKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ /
Czego oczekujemy?minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży/obsłudze klienta,budowania relacji z klientami i trafne identyfikowanie ich potrzeb,wysokiej kultury osobistej,nastawienia na realizację celów,chęci rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.Jako Doradca...
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej /
Analiza potrzeb klienta, analiza rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw, wybieranie produktów, wariantów i przygotowywanie ofert dla klienta, prezentowanie przygotowanej oferty dla klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami, organizowanie...
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku /
Obsługa klientów detalicznych w salonie sprzedaży (drzwi, panel podłogowe itp.), doradztwo produktowe, sporządzanie wycen i ofert handlowych, sprzedaż produktów z montażem na podstawie pomiarów, współpraca z montażystami, rozpatrywanie reklamacji, dbanie...