- Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm.
- Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
- Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
- Staying updated on Volkswagen Group’s latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
- Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
- Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
- 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
- Strong communication skills, with a minimum C1 level in Danish.
- Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
- Excited about the opportunity to contribute to Volkswagens continued success and growth in the automotive sector.
- The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
- A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes at Volkswagen Group.
- Salary: 11 000 PLN gross / monthly
- Support the Volkswagen Group, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction.
- Remote work from home.
- Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
- Stable full-time employment based on an employment contract.
- Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Grow your career while contributing to the future of luxury automotive experiences with Volkswagen Group.
Podobne oferty pracy
Technischer Kundenberater mit Deutsch
Concentrix /
Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Concentrix /
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu Elecrolux w Katowicach! Nie musisz nic wciskać, nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby,...
Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych
Klient portalu Praca.pl /
Kompletowanie dokumentacji do zawierania i realizacji umów oraz aneksów Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów i monitorowanie postępów Rejestracja zawartych umów w systemach informatycznych Bieżąca współpraca z klientem w trakcie realizacji...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie z profesjonalizmem i entuzjazmem. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...