Join us at Foundever!
Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!
GDAŃSK
(hybrid mode - 2 days/week from the office)
- Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry;
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
- Language: Proficiency in German (C1) and basic English (A2);
- Experience: Cool if you have experience in sales;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Basic salary + bonuses;
- Flexible working hours: 7:00 am - 10:00 pm, Monday - Sunday (5 days per week, 8 hours a day);
- hybrid work (only 2 days from the office in Gdańsk).
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover insurance;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Foundever /
(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...