Join us at Foundever!
Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!
GDAŃSK
(hybrid mode - 2 days/week from the office)
- Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry;
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
- Language: Proficiency in German (C1) and basic English (A2);
- Experience: Cool if you have experience in sales;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Basic salary + bonuses;
- Flexible working hours: 7:00 am - 10:00 pm, Monday - Sunday (5 days per week, 8 hours a day);
- hybrid work (only 2 days from the office in Gdańsk).
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover insurance;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...