Join our team at Foundever!
 
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Customer Service Professional with Georgian

(Remote across Poland)

 

Your daily tasks:  

  • Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone);   
  • Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;  
  • Following company policies and procedures, ensuring quality.

What do we expect from you?  

  • Language: Proficiency in Georgian (C1/native) and English (B2) or Polish (B2)
  • Experience: Cool if you have experience in medical project 
  • Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;   
  • Personality: Motivated and enthusiastic. 

Advantages will be:  

  • Ability to prioritize and plan;    
  • Independence AND ability to work with minimal supervision;  
  • Ability to solve problems;  
  • Attention to detail;   
  • Sales skills;   
  • Soft skills. 

Working conditions:  

 

We provide equipment;

  • Basic salary + bonuses;  
  • Work environment: Fully remote across Poland.

What else should you know?  

  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);  
  • We offer private Medicover membership;  
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; 
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

DONE Deliveries sp. z o.o. / małopolskie, Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łódź

Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami. Wykształcenie minimum średnie, umiejętności komunikacyjne,...

Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU / pomorskie, Gdańsk

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...