Join our team at Foundever!
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails);
- Meeting targets set by the client and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in Czech (native level) and advanced knowledge of English (B2 level);
- Experience: Customer Service experience is a must, great if you have experience in technology focused roles;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated, enthusiastic.
Advantages will be:
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Tech savvy background, ability to solve problems, troubleshooting skills;
- Attention to detail.
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students and employment contract for other employees);
- Working from the comfort of your own home;
- Day shifts from Monday to Friday only, no weekend shifts.
- Co-financing for eyeglasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- Private Medicover healthcare;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Doradca Klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień Uzupełnianie danych i informacji o klientach w systemie Budowanie pozytywnego...
Doradca Klienta z językiem francuskim
Lava Group S.C /
Odpowiadanie na pytania klientów z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Tworzenie ofert i graficznych wizualizacji produktów Współpraca z zespołem w zakresie realizacji zamówień Uzupełnianie danych i informacji o klientach w systemie Budowanie pozytywnego...