
Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów.
- Wsparcie działu obsługi klienta w procesie eksportu usług
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem zdefiniowanych kanałów
- Współpraca z firmą w zakresie zarządzania relacjami z klientami za pośrednictwem funkcji Salesforce
- Rejestracja i rozpatrywanie skarg klientów
- Odpowiedzialność za monitorowanie kolejek roboczych dla nowych zgłoszeń
- Odpowiedzialność za realizację przydzielonych zadań w ramach celów SLA
- Zapewnienie sprawnej obsługi reklamacji klientów
- Identyfikacja możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu
- Koordynacja różnych działań związanych z procesami, w tym odpowiadanie na ogólne pytania lub kwestie biznesowe i związane z procesami
- Odpowiedzialność za eskalację problemów w razie potrzeby
- Ciągłe doskonalenie procesów
- Inne działania delegowane przez bezpośredniego przełożonego
- Dyplom licencjata lub wyższy z akredytowanego uniwersytetu
- 1-2 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie B2B, obsługa reklamacji, rozwiązywanie problemów klientów, operacje
- Wysoki poziom obsługi klienta
- Dyspozycyjność do dołączenia do firmy w marcu lub kwietniu 2025 roku
- Umiejętność ustalania priorytetów i pracy zespołowej
- Zrozumienie, weryfikacja szczegółowych wymagań rynku i klientów oraz standardów branżowych w odniesieniu do standardów obsługi klienta oraz przełożenie ich na specyfikację techniczną i procesową
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Wcześniejsze doświadczenie w pracy z SAP (zwłaszcza z modułem OTC)/ Salesforce
- Mile widziane doświadczenie w łańcuchu dostaw i logistyce
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów
- Umiejętność zarządzania zmianami, w tym szybkiego dostosowywania się do nowych systemów i procesów
- Umiejętność współpracy w zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowę o pracę
- Benefity: kartę MultiSport, Medicover, grupowe ubezpieczenie na życie
- Pracę w systemie hybrydowym
- Narzędzia niezbędne do realizacji celów
- Innowacyjne środowisko pracy
- Możliwość rozpoczęcia pracy od marca 2025 roku
- Ciekawą pracę w międzynarodowym, rozwijającym się środowisku systemów SAP, Salesforce, SAP FIORI i nie tylko
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty pracy
Customer Service Professional with Croatian
Foundever /
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Formanway /
Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account...