Customer Service advisor with Hungarian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego.
  • Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów.
  • Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie usług naprawczych dla klientów.
  • Zapewnianie wsparcia technicznego i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów.
  • Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, organizowanie zwrotów i dostarczanie informacji o produktach w celu zapewnienia płynnej obsługi klienta.
  • Pomoc klientom we wszystkich aspektach procesu zakupu, w tym odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie incydentów i zarządzanie zapytaniami.
  • Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów poprzez efektywne i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń.
Requirements:
  • Biegła znajomość języka węgierskiego na poziomie C1/C2, zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Udowodnione doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
  • Swobodne posługiwanie się wieloma systemami i platformami (np. CRM, WebChat, strony z recenzjami).
  • Kompetencje w zakresie pakietu Microsoft Office.
  • Umiejętność wczuwania się w potrzeby klientów przy zachowaniu obiektywnej perspektywy.
  • Doskonała kultura telefoniczna i umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania zapytań.
  • Orientacja na pracę zespołową z pozytywnym nastawieniem i umiejętnością wspierania kolegów.

Mile widziane:

  • Wykształcenie średnie lub podobne.
  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub w Contact Centre.
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
  • Znajomość mediów społecznościowych i/lub platform e-commerce.
  • Doświadczenie w cross-sellingu lub up-sellingu produktów.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami, takimi jak AI.
We offer:
  • Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
  • Atrakcyjny bonus za polecanie znajomych do pracy u nas.
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
  • Wiele możliwości rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail, Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach, Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu, Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Customer Service advisor with Romanian

Concentrix / śląskie, Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...

2025-08-03

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

2025-08-03