Customer Service advisor with Czech
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat.
  • Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally.
  • Process warranty claims and coordinate repair services for customers.
  • Provide technical troubleshooting support and guidance.
  • Resolve complaints, process orders, arrange refunds, and provide product information to ensure a seamless customer experience.
  • Assist customers with all aspects of the purchasing process, including addressing questions, resolving incidents, and managing queries.
  • Strive to increase customer satisfaction and loyalty through efficient and effective resolution of requests.
Requirements:
  • C1/C2-level proficiency in Czech language, both written & verbal
  • B2 English language skills
  • Proven experience in a Customer Service role, ideally within consumer products
  • Comfortable working with multiple systems and platforms (e.g CRM, WebChat, Review Sites)
  • Competence in Microsoft Office
  • Ability to empathize with customers while maintaining an objective perspective
  • Excellent telephone manner and ability to handle queries quickly and efficiently
  • Team-oriented with a positive attitude and ability to support colleagues
Optional
  • High school graduate or similar
  • Previous experience in customer service with or in a Contact Centre
  • Experience in complaint handling to ensure customer satisfaction
  • Familiarity with Social Media and/or E-Commerce platforms
  • Experience in cross-selling or up-selling product
  • Interested in new technologies such as AI
We offer:
  • Work in a modern office at Global Office Park, right in the heart of Katowice.
  • Benefits package: private medical care (LuxMed), MyBenefit cafeteria, life insurance, language training.
  • Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
  • Friendly, international work environment.
  • Many opportunities for career development.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...

Customer Service Professional with Georgian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

DONE Deliveries sp. z o.o. / małopolskie, Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / łódzkie, Łódź

Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami. Wykształcenie minimum średnie, umiejętności komunikacyjne,...