- Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
- Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
- Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
- Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
- Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
- Fluent in Swedish (C1) and English (B2 level)
- Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
- Active listener who communicates without problems.
- Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
- Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
- After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
- Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
- Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Gain new skills through comprehensive training programs.
- Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
- Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Podobne oferty pracy
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...