- Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
- Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
- Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
- Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
- Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
- Fluent in Korean (C1) and English (B2 level)
- Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
- Active listener who communicates without problems.
- Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
- Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
- After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
- Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
- Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
- Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
- Gain new skills through comprehensive training programs.
- Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
- Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Podobne oferty pracy
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Symfonia Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...