Customer Advisor with Korean
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Job description:
  • Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable.
  • Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available.
  • Navigate the world of airline tickets with the precision of a GPS.
  • Understand customer needs and solve their travel issues with a smile.
  • Build unbreakable relationships with your customers by becoming their guide on the journey.
Requirements:
  • Fluent in Korean (C1) and English (B2 level)
  • Naturally helpful, with the enthusiasm and patience of a saint.
  • Active listener who communicates without problems.
  • Attention to detail such as that of Sherlock Holms.
  • Highly organised with the ability to juggle tasks like a circus performer.
We offer:
  • After mastering the in the office for 6-9 months, enjoy the 50% of hybrid lifestyle—where home office means your couch is now a legitimate workstation!
  • Work for the largest, well-known Nordic 5-star airline - SAS.
  • Social benefits package, MyBenefit cafeteria, private medical care (LuxMed), and life insurance.
  • Attractive bonus for recommending your friends to work with us.
  • Gain new skills through comprehensive training programs.
  • Enjoy rapid advancement and professional growth in a dynamic environment.
  • Connect with colleagues from around the world, broadening your cultural horizons.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / śląskie, Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Symfonia Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Jerozolimskie 132

Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Nowy Styl / podkarpackie, Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz...