- youll learn how we organize employee benefits for our clients
- youll get to know our team of specialists who will share their expertise with you
- youll become familiar with some online tools that our customers use to select and handle their benefits
- up to 6 months of experience in a similar role would be useful, but were much more interested in how quickly you can learn new skills
- excellent English and Dutch – you need to be at least C1 for both languages (on the CEFR scale) because youll be using this language every day
- good communication skills – you need to be really good at interacting with customers and helping them to solve issues
- flexibility and good organisation skills
Podobne oferty pracy
Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...